تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشگیری از آتش‌سوزی در جنگل‌های گلستان با استفاده از پهبادها/ تقویت پوشش اینترنت در نقاط کور روستایی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سیدمناف هاشمی استاندار گلستان در دیدار با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به روش‌های نوین در حوزه ارتباطات گفت: استفاده از پهپاد‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌تواند نقش تاثیرگذاری در شناسایی و پیشگیری آتش‌سوزی در جنگل‌های استان داشته باشد.

وی ادامه داد: اشتغال در حوزه آی. سی. تی و ارتقای پهنای باند‌ها از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندارافزود: یقینا با حمایت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طرح‌های این حوزه با سرعت بیشتری به سرانجام خواهد رسید.

همچنین در این دیدار جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ظرفیت‌ها و موقعیت‌های استان گلستان، گفت: تلاش‌های خوبی در راستای بهبود شرایط این حوزه در حال انجام است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حمایت‌های لازم را از گلستان در مسیر توسعه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

پوشش اینترنت در نقاط کور روستایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشگیری از آتش‌سوزی در جنگل‌های گلستان با استفاده از پهبادها/ تقویت پوشش اینترنت در نقاط کور روستایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..