تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گازرسانی به ۲۹ شهر و ۱۱۳۱ روستای کردستان

گازرسانی به ۲۹ شهر و ۱۱۳۱ روستای کردستانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: توجه به روستا‌های مرزی را یکی از اهداف استراتژیک شرکت گاز استان کردستان بیان کرد و گفت: در مسیر افزایش زیر ساخت‌های رفاه، گازرسانی به روستا‌های مرزی به عنوان یکی از برنامه‌های دولت با هدف محرومیت‌زدایی، تامین پایدار انرژی، اشتغال و برقراری عدالت اجتماعی به طور جدی پیگیری می‌شود.

وی در زمینه اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی، افزود: استان کردستان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه گازرسانی به روستا‌ها است که باتوجه به کوهستانی و صعب العبور بودن روستا‌های استان کردستان این عملکرد بسیار مطلوب است.

فعله گری بیان داشت: تاکنون ۲۹ شهر استان کردستان به شبکه گاز سراسری متصل شده‌اند و از مجموع یکهزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار نیز، گاز به یکهزار و ۱۳۱ روستا رسیده است و روستا‌های باقیمانده بالای ۲۰ خانوار نیز تا پایان سال ۹۸ از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: سنگی و کوهستانی بودن مسیر‌های گازرسانی در این استان، شرایط را برای گازرسانی با چالش روبه‌رو کرده، با این حال تاکنون ۸۶ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار شده است و برنامه‌ریزی برای گازرسانی به روستا‌های باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارد.

فعله گری در پایان سخنانش اظهار داشت: این شرکت برای گازرسانی به بیش ۱۰۰ روستای استان کردستان در سال برنامه ریزی کرده که با گازدار شدن این تعداد روستا جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی به ۹۶ درصد ارتقاء می‌یابد.

انتهای پیام/ز

گازرسانی در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گازرسانی به ۲۹ شهر و ۱۱۳۱ روستای کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..