تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از برگزاری اولین استارت آپ گردشگری زنجان تا تهیه جهیزیه برای نوعروسان در دهه کرامت

ساعت: 13:21 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387838

برنامه های مختلف فرهنگی در هفته های جاری در زنجان برگزار می شود که می توان از اولین اولین استارت آپ گردشگری،نام نویسی اولین هنرستان دخترانه زنجان و تهیه جهیزیه برای نوعروسان در دهه کرامت نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا،برنامه های فرهنگی همواره از اهمیت ویژه ای برخودار هستند و هرساله سازمان ها و ارگان های مختلف اجرایی به تناسب فعالیت های خود، برنامه های فرهنگی برگزار می کنند.

در استان زنجان نیز ادارات مختلف متولی برنامه های فرهنگی هستند.

 

*برگزاری اولین رویداد استارت آپ گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان اظهار داشت: اولین رویداد استارتاپی گردشگری استان زنجان اول تا سوم شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

یحیی رحمتی،ادامه داد: تالار چله خانه مجموعه تفریحی-گردشگری گاوازنگ ، محل برگزاری رویداد استارتاپ گردشگری زنجان است.

وی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد،گفت: ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه گردشگری، شناسایی و غربالگری ایده های جدید و معرفی درست ایده های نو در حوزه گردشگری از اهداف این برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ایجاد فرصت شکل گیری کسب‌ و کارهای نوپای قابل اجرا با لحاظ کردن بخش تخصصی و اقتصادی، توان بخشی به جوانان در تبدیل ایده به عمل و ثروت حول محور های رویداد، معرفی صنعت گردشگری و علاقه مند کردن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری از دیگر اهداف محسوب می شود.

این مسئول بیان داشت: جذب سرمایه گذار برای ایده های برتر، تشویق فارغ التحصیلان و کارجویان  برای ایجاد کسب و کارهای کوچک در بخش گردشگری و افزایش اعتماد به نفس در گروه های فعال از اهداف برگزاری این رویداد است.

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان در خصوص زمان برگزاری پیش رویداد استارتاپ گردشگری عنوان کرد: پنج شنبه 28 تیرماه ۹۷ در محل اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و چهارشنبه 10 مرداد 97 در محل هتل پیام زنجان رویداد برپا می شود.

این مسئول در خصوص مخاطبین استارتاپ زنجان بیان کرد: شرکت در این رویداد برای همه افراد در همه اقشار سنی و با هر مدرک تحصیلی امکان‌پذیر است.

رحمتی خاطرنشان کرد: افرادی که در زمینه گردشگری دارای ایده‌های نوآورانه و خلاقانه ای هستند از هر رشته ای با هر تخصصی در این برنامه شرکت کنند.

وی افزود: برنامه نویسان و افراد متخصص در زمینه IT که با استفاده از تخصص خود، ابزارهایی را برای اجرایی شدن ایده طراحی و تولید کنند، افرادی که در زمینه های محورهای طبیعت گردی و گردشگری تفریحی، گردشگری مجازی و  بازاریابی الکترونیکی، گردشگری و صنایع دستی فعال هستند می توانند در این برنامه شرکت کنند.

 

*آغاز فعالیت نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران زنجان
رباب فغفوری، موسس نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره زنجان اظهار داشت: نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره زنجان با شعار «مهارت آموزی، تدبیر امروز، آسایش فردا» برای سال تحصیلی 98-97   از بین علاقمندان ثبت نام می کند.

 وی ادامه داد: نظر به ضرورت نیاز جامعه امروز و مهارت آموزی در بین دختران و استقبال این قشر از رشته های موسیقی و گرافیک، این هنرستان برای نخستین بار ویژه دختران در زنجان راه اندازی شد.

فغفوری با اشاره به اینکه هنرستان سوره غیردولتی است و با حمایت اساتید باسابقه و هنرمندان برتر استان برای سال تحصیلی 98-97 در پایه دهم و یازدهم ثبت نام می کند، گفت: این هنرستان در رشته های موسیقی، پویانمایی(انیمیشن)، فتوگرافیک، صنایع دستی، معماری داخلی، تصویربرداری، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه و طراحی دوخت ثبت نام می کند.

 به گفته وی، ظرفیت پذیرش در این هنرستان 45 نفر است و شرط معدل بالای 18 و مصاحبه با دانش آموز و اولیاء از شرایط ثبت نام در این هنرستان می باشد.

 موسس نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران سوره از برگزاری کلاس های فوق برنامه و ساعات اضافه برای دروس مهم در برنامه هفتگی خبر داد و گفت: در این هنرستان از هنرمندان متعهد و معلمان خردمند و آگاه به علم روزجهت ارتقای سطح کیفی آموزشی استفاده خواهد شد.

 به گفته فغفوری، توجه به فعالیت های پرورشی هنرجویان و شرکت آنها در جشنواره ها و مسابقات مختلف کشوری، استعدادیابی و کمک به کارآفرینی هنرجویان با محوریت آموزش های کاربردی و ارائه کارنامه ماهانه به هنرجویان و تعامل با اولیا از اولویت های این هنرستان خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی جامع برای ادامه تحصیل هنرجویان در دانشگاه ها ارائه خواهد شد، گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی و بازدید از موزه ها و نمایشگاه ها به فراخور مواد درسی هر رشته و برپایی نمایشگاه آثار فردی وگروهی و کارگاه های علمی و هنری در طول سال تحصیلی از تاکیدات این هنرستان است.

 

 *برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی

همچنین به مناسبت دهه کرامت کارگاه آموزشی سبک زندگی رضوی در راستای تبیین سیره علمی و عملی امام رضا(ع) در کانون امام حسن مجتبی(ع) زنجان برگزار می شود. 

به همین منظور اردوی زیارتی مشهد مقدس در دهه کرامت در کانون فرهنگی و هنری آیت الله قائمی و کانون فرهنگی و هنری صراط زنجان برگزار می شود.

 همچنین ویژه مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مزین به نام آن حضرت اجرا می شود.

 پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) در شب میلاد آن حضرت از کانون های مساجد در شهرها و روستاها، تهیه جهیزیه عروس تحت عنوان طرح ملی آینه و شمعدان در کانون باقرالعلوم و کانون روستای سلمان و اقدام برای اعزام زیارت اولی های کانون ها و مساجد روستایی به مشهد مقدس با همکاری قرارگاه خاتم الاوصیا از دیگر برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در دهه کرامت است.

 دیدار با خانواده شهدا از سوی کانون فرهنگی و هنری ثامن الائمه و کانون امام علی(ع) و عیادت از بیماران و سالمندان از سوی کانون فرهنگی  و هنری کمیل زنجان از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از برگزاری اولین استارت آپ گردشگری زنجان تا تهیه جهیزیه برای نوعروسان در دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..