تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاموشی‌های بازار تبریز محدود شد/ بازار تاریخی شهر تنها در ساعات 14:30 تا 17 تاریک می‌شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج، به دنبال انتقاد رسانه‌ها و اعتراض کسبه‌ی شهر از قطعی مکرر برق بازار تبریز و ایجاد اختلال در درآمد اصناف در نهایت شرکت توزیع برق تبریز خاموشی‌های بازار را محدود کرد و از میزان کاست.

در نشست مشترک مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز با هیئت امناء بازار تاریخی توافق شد خاموشی‌‌های احتمالی بازار در بازه زمانی 14:30تا 17 اتفاق بیافتد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در این خصوص ابراز داشت: این توافق با توجه به رویداد تبریز 2018 و فصل گردشگری تبریز صورت گرفت تا کمترین صدمه به اقتصاد بازار وارد شود.

عادل کاظمی با ابراز تشکر از همکاری و بردباری مردم در این ایام، تاکید کرد: تمامی تلاش همکاران صنعت برق به این نکته معطوف است تا مردم کمترین خسارت را از خاموشی‌ها ببینند.

وی خاطرنشان ساخت: به همین منظور تمهیداتی در حال انجام است تا با تقویت پست‌های برق و ایجاد پست‌های جدید در مناطق پر بار از خاموشی‌های حفاظتی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاموشی‌های بازار تبریز محدود شد/ بازار تاریخی شهر تنها در ساعات 14:30 تا 17 تاریک می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..