تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌مندی ۷ هزار معلول از خدمات بهزیستی آمل

ساعت: 12:59 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387559

رئیس بهزیستی آمل گفت: حدود 7 هزار معلول در آمل تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، کبری اسفندیاری در گفت‌وگو با ما با بیان اینکه هفته بهزیستی از 23 تا 31 تیرماه است، اظهار کرد: شعار هفته بهزیستی امسال بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه بهزیستی است که به همین مناسبت در هفته بهزیستی برنامه‌های مختلفی در آمل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 7 هزار معلول در آمل تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان آمل هستند، گفت: زمانی‌که فرد به هر دلیلی دچار ضایعه‌ای در بدن شود موجب افت عملکرد بدن و با مراجعه به بهزیستی به پزشکی مرتبط با نوع معلولیت ارجاع و پرونده تشکیل می‌شود.

رئیس بهزیستی آمل با بیان اینکه 96 خانواده دارای 2 معلول در آمل تحت پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند، تصریح کرد: 10 خانواده در آمل دارای سه معلول و پنج خانواده دارای چهار معلول هستند که زیرپوشش بهزیستی شهرستان بوده و خدمات دریافت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به طرح غربالگری ژنتیک در آمل گفت: طرح غربالگری ژنتیک با هدف شناسایی خانواده‌های دارای دو معلول به بالا و ارائه مشاوره درباره شناسایی و بررسی علت معلولیت و جلوگیری از معلولیت‌هایی است که ریشه در ژنتیک دارند.

اسفندیاری با بیان اینکه 12 خانه معلول در آمل تعمیر شده است، ادامه داد: برنامه‌های متنوعی در هفته بهزیستی اجرایی می‌شود.

رئیس بهزیستی آمل در پایان گفت: این طرح از ابتدای امسال شروع شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان چندین معلول از این طرح بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌مندی ۷ هزار معلول از خدمات بهزیستی آمل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..