تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش خطر آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع آمل به دلیل افزایش دما

ساعت: 12:57 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387561

رئیس اداره محیط زیست آمل گفت: به دلیل شرایط اقلیمی و افزایش بی‌سابقه دما احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع آمل وجود دارد و این را به‌عنوان هشدار باید در نظر گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، بهمن صادق‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن درخواست از مردم برای رعایت حفظ محیط زیست و دور نینداختن پلاستیک در طبیعت اظهار کرد: از مردمی که به لاریجان، دماوند و مکان‌های سبز سفر می‌کنند تقاضا داریم که پس از روشن کردن آتش آن را خاموش کنند.

وی افزود: به دلیل شرایط اقلیمی و افزایش بی‌سابقه دما احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع آمل وجود دارد و این را به‌عنوان هشدار باید در نظر گرفت.

رئیس اداره محیط زیست آمل با بیان اینکه دستگاه قضایی لاریجان به جد به دنبال برخورد با متخلفانی است که موجب آلودگی رودخانه هراز می‌شوند، ادامه داد: در نظر داریم تا در هر بازه زمانی از واحدهای پذیرایی محور هراز بازدید و بازه زمانی را برای آنها  جهت رفع مشکلات‌شان مشخص کنیم که تا به حال برای پنج واحد پذیرایی زمان برای تغییر مشخص شد.

صادق‌نژاد با اشاره به شکار غیرمجاز کل و بز و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز شکاری و همچنین شکار غیرمجاز یک راس قوچ وحشی در منطقه نشل گفت: در این مورد فردی دستگیر شد که شنبه آینده پرونده تکمیل و بقیه مراحل اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش خطر آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع آمل به دلیل افزایش دما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..