تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیلکوه گالیکش کماکان در آتش کارخانه سیمان پیوند گلستان می‌سوزد + تصاویر

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387568

کوه نیلکوه گالیکش کماکان در آتش عصر امروز کارخانه سیمان پیوند گلستان می‌سوزد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش به خبرنگار ما گفت: حدود ساعت 2 و 30 دقیقه دیروز جنگل کوه نیلکوه شهرستان گالیکش در مجاورت کارخانه سیمان پیوند گلستان در گالیکش طعمه حریق شد.

بهزاد نجفی افزود: این آتش‌سوزی به دلیل انفجاری که برای برداشت از معدن کارخانه انجام می‌شود، در دل کوه روی‌داده است.

وی تصریح کرد: از لحظات اولیه 4 اکیپ از نیروهای منابع طبیعی اقدام به مهار آتش کردند و این فرایند در صبح امروز نیز ادامه دارد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش تأکید کرد: شیب کوه و وزش باد سبب شدید باعث شد تا آتش‌سوزی به سمت نوک قله کوه حرکت کند که کار اطفا آن را سخت کرده است.

نجفی با اشاره به اینکه آتش به تلوزارها و علف‌زارها آسیب‌زده است، افزود: نیروهای منابع طبیعی آتش را مهار کرده‌اند و در حال اطفای کامل هستیم و امیدواریم تا ساعت دیگر این آتش به‌صورت کامل مهار شود.

nilkooh3047 1

nilkooh3047 1 nilkooh3047 4

nilkooh3047 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیلکوه گالیکش کماکان در آتش کارخانه سیمان پیوند گلستان می‌سوزد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..