تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آلبوم موسیقی فیلم The Equalizer 2 اثری از Harry Gregson-Williams

موسیقی متن فیلم The Equalizer 2 – اکولایزر ۲ اثری از Harry Gregson-Williams، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۱۴ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. فیلم اکولایزر که اقتباسی از یک سریال تلویزیونی است که در دهه ۸۰ میلادی منتشر شده بود، در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۹۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. آنتوان فوکوآ که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت، برای کارگردانی فیلم ۲ The Equalizer بازگشته است.

پس از فیلم The Equalizer، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و فیلم Training Day (روز تعلیم)، فیلم ۲ The Equalizer چهارمین همکاری فوکوآ با واشینگتن است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده ریچارد ونک، نویسنده قسمت اول، بوده است. دنزل واشینگتن، پدرو پاسکال، ملیسا لیو، بیل پولمن، سکینه جعفری و اشتون ساندرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Equalizer 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم The Equalizer 2 قرار است در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۸ (۲۹ تیر ۱۳۹۷) اکران شود.

موسیقی متن فیلم The Equalizer 2 اثری از Harry Gregson-Williams

The Equalizer 2 Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 موسیقی-متن-فیلم-the-equalizer-2-ost

info

Track List:
01. McCall’s Return
02. Boston By Day
03. Boston By Night
04. Five Stars for Amy
05. Stories of Sorrow
06. McCall Mourns Susan
07. Destroying the Evidence
08. Five Pounds of Pressure
09. The Confession
10. Behind the Bookcase
11. The Bridge
12. Storm Hunt
13. Top of the Tower
14. “Who Are You?”

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آلبوم موسیقی فیلم The Equalizer 2 اثری از Harry Gregson-Williams»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..