تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهواز هفته گذشته گرم‌ترین شهر جهان بود

اهواز هفته گذشته گرم‌ترین شهر جهان بود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته جاری دمای استان دو تا سه درجه کاهش یابد. همچنین وقوع گرد و غبار و وزش باد قابل ملاحظه در بعد از ظهر امروز برای ساعاتی در مناطق غربی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره‌کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: کاهش دما در مرکز استان خوزستان در حالی اتفاق می‌افتد که شهر اهواز در صدر گرم‌ترین شهرهای کشور و جهان طی یک هفته گذشته بود چنانکه دمای شهر اهواز در چهار روز از هفته گذشته به بالای 50 درجه رسید و در صدر گرم‌ترین شهرهای جهان قرار گرفت.

سبزه‌زاری گفت: در شبانه‌روز گذشته شوش با 51 و ایذه با 24.8 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 34 و 50.5 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/س

اهواز همچنان گرمترین شهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهواز هفته گذشته گرم‌ترین شهر جهان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..