تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس / ناکامی سارق مسلح بانک م&#

سلامت نیوز:ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر ساعت 7:45 دقیقه امروز موفق به دستگیری سارق مسلح بانک ملی شعبه نعمت آباد شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا صبح امروز ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر از سرقت مسلحانه بانک ملی شعبه نعمت آباد مطلع شدند.



فردی که به صورت انفرادی با اسلحه به این بانک مراجعه کرده بود پس از اینکه با مقاومت کارمندان بانک مواجه شده و در نهایت پس از درگیری توانسته بود مقداری پول از بانک بدزدد و قصد فرار داشت در لحظه آخر توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شد.

جزئیات این خبر متعاقبا اعلام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس / ناکامی سارق مسلح بانک م&#»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..