تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدادی در جمع برترین‌های انتخابی جام جهانی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون بسکتبال ،سایت فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) در گزارشی به برترین بازیکنان و رکوردزنان رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 بسکتبال پرداخت. در این گزارش به برترین بازیکنان رقابت‌های انتخابی جام جهانی بسکتبال در سراسر جهان اشاره شده است که در میان این بازیکنان حامد حدادی هم حضور دارد.

حدادی در جمع برترین‌های انتخابی جام جهانی

در این مطلب آمده است: «اسطوره بسکتبال ایران در پنجره دوم به رقابت‌ها بازگشت. او در دیدار ایران و قزاقستان که بیست و دوم فوریه برگزار شد 20 ریباند ثبت کرد که بیشتر از رکورد ریباند هر بازیکن دیگری در این رقابت‌ها در یک مسابقه است.»

بیشتر بخوانید:حدادی در بین 5 سنتر برتر سال 2017 آسیا

انتهای پیام/

حامد حدادی در جمع برترین ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدادی در جمع برترین‌های انتخابی جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..