تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استوریج: در لیورپول می‌مانم و فیکس می‌شوم

ورزش سه: استوریج 28ساله فصل گذشته، در نیمه‌ی دوم فصل به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه وست برامویچ پیوست. استوریج در نیم فصل اول لیگ برتر جزیره هم تنها در پنج بازی با پیراهن قرمز لیورپول به میدان رفته بود.

استوریج بعد از ملحق شدن به وست برامویچ هم با مصدومیت از ناحیه‌ی عضلات همسترینگ مواجه شد و نتوانست برای آن تیم هم چندان مثمر ثمر باشد. ولی مهاجم انگلیسی در روزهای اخیر و در آستانه‌ی تور آمریکای لیورپول، در هر سه بازی دوستانه‌ی پیش‌فصل لیورپول شرکت داشته.

در هفته‌های اخیر خبرهایی مبنی بر پیوستن استوریج به سویای اسپانیا و بشیکتاش ترکیه مطرح شده بود ولی با توجه به اینکه یورگن کلوپ اخیراً اعلام کرده درهای آنفیلد به روی همه باز است، ملی‌پوش انگلیسی عزم خود را جزم کرده تا با تلاش بیشتر، خود را به بازیکن فیکس مربی آلمانی لیورپول تبدیل کند.

استوریج به دیلی‌میرر می‌گوید " من در لیورپول می‌مانم و امیدوارم هر هفته در قالب تیم محبوبم به میدان بروم. آماده‌سازی‌های پیش‌فصل خوب پیش می‌رود. من فعلاً سرم را پایین انداخته‌ام و دارم تلاش می‌کنم. برای فصل پیش رو هیجان دارم. بازگشت به لیورپول حسی خیلی خوبی دارد ".




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استوریج: در لیورپول می‌مانم و فیکس می‌شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..