تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«حمید مظلومین»، سلطان سکه ایران کیست؟!

از زیرزمین سبزه میدان تا بانک مرکزی/جزییات جدید از شیوه فعالیت سلطان سکه!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛وقتی محسنی اژه‌ای نام حمید مظلومین را به عنوان سلطان سکه برد، اکثر مردم نمی‌دانستند او کیست که توانسته بیش از ٢ تن سکه خریداری کند، با این همه این نام برای فعالان حوزه طلا و سکه نامی آشنا بود و تقریبا همه اهالی بازار طلا کسی که توانسته ٢٥٠هزار سکه با مبلغ ٧٤٠میلیارد تومان بخرد را می‌شناختند و درباره او می‌گویند تقریبا ٦٠ساله است و ظاهرش با اوضاع مالی‌اش تناسبی نداشته است.

مظلومین در روز‌های فروش سکه، به همراه پسرش و افراد دیگر تمام سکه‌های بازار تهران را می‌خرید تا روز‌هایی بتواند تعیین‌کننده قیمت بازار باشد. حالا قاسم ابراهیمی، عضو هیأت امنای بازار تهران درباره مظلومین اطلاعاتی داده است که در ادامه می‌خوانید.

در زیرزمین چه خبر بود؟
ابراهیمی به «رویداد ۲۴» گفته است: «مغازه حمید مظلومین در طبقه زیرزمین سبزه‌میدان است. ضمن اینکه او از اتحادیه طلا جواز کسب داشت. با این همه سوال اینجاست که مگر می‌شود فقط با یک مغازه و بدون لابی این همه سکه را از بازار جمع کرد و به بازار جهت داد؟ البته افراد دیگری هم هستند که همچنان درحال برهم زدن نظم بازار هستند که هم کسبه بازار و هم دولت آن‌ها را می‌شناسند.

او در ادامه گفته: «با اینکه مظلومین بازداشت شده است، اما قاچاق طلا همچنان ادامه دارد. آنگونه که گمرک هم اطلاع داده حدود ٣ کیلو طلا وارد کشور شده، درحالی که این رقم حقیقی نیست و الباقی به صورت قاچاق وارد شده است.

بیشتر بخوانید:از شایعه تا واقعیت خرید 38000 سکه توسط همسرنماینده مجلس+ تصاویر 

چرا دفعه قبل آزاد شد؟
آیت محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر ایران هم از کسانی است که مظلومین را می‌شناخته. او نیز در این باره گفته است: سخنگوی قوه قضائیه اذعان داشت که حمید مظلومین هم سال ٩١ و هم سال گذشته دستگیر شده بود، اما با قرار وقیقه آزاد شد، اما مشخص نیست چرا کسی که دو تن سکه خریداری کرده آزاد شده است؟

منبع:شهروند

انتهای پیام/

حمید مظلومین  به عنوان سلطان سکه بیش از ٢ تن سکه خریداری کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««حمید مظلومین»، سلطان سکه ایران کیست؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..