تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ به نسل سوم کیبورد اپل مجهز می‌شود

مک‌بوک پرو 2018 به صورت اختصاصی به نسل سوم کیبورد اپل مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپل در ماه مه گذشته سرویس برنامه صفحه کلید جدید خود را برای مک‌بوک و مک‌بوک پرو ارائه کرد تا چسبندگی، تکراری بودن و ناسازگاری صفحه کلید مدل‌های 2015 تا 2017 مک‌بوک را رفع کند.

اپل دلیل مشخصی را برای مشکلات صفحه کلید مدل‌های قبلی مک‌بوک شناسایی نکرده است و تنها معتقد است این امر ناشی از گرد و غبار و ذرات دیگر نفوذ کننده در کیبورد می‌باشد. این کمپانی با مدل‌ جدید صغحه کلید مک‌بوک پرو 2018 علاقه‌مندان به محصولاتش را شگفت‌زده کرد و آن را ((صفحه کلید پیشرفته برای تایپ راحت‌تر)) نامید.

اپل هنوز تفاوت‌های واقعی صفحه کلید نسل سوم را با نسل‌های قبلی اعلام نکرده اما اطلاعات منتشر شده حاکی از نصب یک مانع نازک سیلیکونی در زیر هر کلید برای جلوگیری از نفوذ گردوغبار است. برخی از مشتریان اپل امیدوارند این کمپانی به عنوان بخشی از سرویس برنامه کیبورد، صفحه کلیدهای نسل دوم را با صفحه کلیدهای نسل سوم مبادله کند.

هنگامی که مشتریان اپل برای یافتن پاسخ سوال مذکور به فروشگاه‌ها و اپراتورهای مجاز اپل مراجعه کردند، مسئولین پاسخ دادند: این مبادله امکان‌پذیر نمی‌باشد زیرا صفحه کلید نسل سوم به طور اختصاصی برای مک‌بوک پرو 2018 طراحی شده است. این امکان وجود دارد که صفحه کلید نسل سوم اپل با مک‌بوک‌های 2016 و 2017 سازگاری نداشته باشد؛ دلیل این امر تطابق برنامه این کیبورد با برنامه‌ای مخصوص به مدل‌های جدید مک‌بوک اپل است.

مک‌بوک پرو 2018 به صورت اختصاصی به نسل سوم کیبورد اپل مجهز می‌شود

بیشتر بخوانید: ویژگی‌های جدید آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل +تصاویر

بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۱۰ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر عرضه می‌شود

انتهای پیام/

نسل سوم صفحه کلید اپل به صورت اخنصاصی برای مک‌بوک پرو 2018 طراحی می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک‌بوک پرو ۲۰۱۸ به نسل سوم کیبورد اپل مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..