تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ایموجی‌های حبابی به GBoard +تصاویر

بازگشت ایموجی‌های حبابی به Gboard +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته، شرکت گوگل تصمیم گرفت که با تولید اندروید 8.0 فهرست ایموجی‌های خود را تغییر دهد. این اولین بار بود که پس از تولید اندروید KitKat 4.4، گوگل ایموجی‌های خود را به نام «Gumdrop» که گاهی اوقات هم ایموجی حبابی نامیده می‌شدند، برای نزدیکتر کردن به ایموجی‌های اپل به صورت گرد درآورد. زمانی که گوگل این کار را انجام داد، همه کاربران فکر می‌کردند که آن‌ها ایموجی‌های حبابی را نخواهند دید اما گوگل نظر خود را در این باره عوض کرده است.

شرکت گوگل در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرده است که قصد دارد ایموجی‌های حبابی خود را به صورت متحرک روی GBoard خود بازگرداند. برای اینکه از این ایموجی‌های متحرک حبابی استفاده کرد، ابتدا باید به قسمت ایموجی GBoard رفت و تب استیکرها  را لمس کرد و پس از آن آیکون «+» را لمس کرد تا این ایموجی‌های حبابی متحرک به شما دست تکان دهند.

استیکرهای GBoard روی اکثر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان خوب کار می‌کنند که بزرگترین آن‌ها هم واتس اپ، فیس‌بوک مسنجر و Android Messages هستند. البته باید در نظر داشت که این استیکرها به راحتی در پیام‌های اینستاگرام و توئیتر فعال نمی‌شوند.

بازگشت ایموجی‌های حبابی به GBoard +تصاویر

بازگشت ایموجی‌های حبابی به GBoard +تصاویر

انتهای پیام/

ایموجی‌های Gumdrop به اندروید بازمی‌گردند +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ایموجی‌های حبابی به GBoard +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..