تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز مربی دفاع شخصی به شاگرد 10ساله‌اش

تجاوز و کودک آزاری توسط مربی دفاع شخصی این بار در شیراز رخ داد.

به گزارش شمانیوز: شاهین صمدپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت؛ یک مادری بهم پیغام داد که یک مربی دفاع شخصی در شیراز به بچه من و چند بچه دیگر تجاوز کرده به من کمک کنید. گفتم باید مدرک معتبر داشته باشید بعد عکس‌های بازداشتی آدم و در نهایت تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز به بچه اش را برایم فرستاد. بعد از هماهنگی با خیریه مهرآفرین رفتن شیراز و پیگیر ماجرا شدم. متاسفانه متوجه شدم این آدم کثیف با جوان‌های زیادی این کار رو کرده سراغ هر کدام که رفتیم خانواده ها برای حفظ آبرو حاضر نبودن حتی از اون آدم شکایت کنند.

این پسر ۱۰ ساله برایم تعریف کرد که اون روز مربی‌ام همه را زودتر تعطیل کرد و به من گفت با هم مبارزه کنیم بعد ضربه‌ای به کمرم زد که روی زمین افتادم و پاهایم را نمی توانستم حرکت بدهم....

منبع: ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز مربی دفاع شخصی به شاگرد 10ساله‌اش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..