تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای «شاه کلید» یک روحانی برای جوان آس و پاس! +فیلم

ماجرای «شاه کلید» یک روحانی و جوان گرفتار!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشکلات جزء جدایی ناپذیر زندگی هستند و دشواری در مقاطع مختلف به اشکال گوناگون سر راهمان سبز می شوند اما برخی اوقات واقعا حکایت تکاپوی ما از طرق بی نتیجه یا گاها اشتباه مصداق ضرب المثل معروف"آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم" می شود.

به عبارتی شاه کلید تمامی درهای بسته زندگی مان بسیار نزدیک تر و در دسترس تر از آنچیزی است که  فکر می کنیم. حجت الاسلام لقمانی با روایتی از یک جوان گرفتار که برای رسیدن به سه حاجت اصلی زندگی اش نزد یک روحانی می رود و شاه کلیدی  به او برای حل مشکلاتش پیشنهاد می شود، به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت.

بیشتر بخوانید:پیشنهاد یک معامله پرسود از حجت‌الاسلام قرائتی به مردم +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای «شاه کلید» یک روحانی برای جوان آس و پاس! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..