تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Discord – Chat for Gamers 7.0.8 – برنامه چت اختصاصی گیمر ها اندروید + بتا

دانلود امروز 12+

آخرین آپدیت چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷

7

نسخه 7.0.8

دوست داشتن 22

Discord – Chat for Gamers v7.0.8 – اپلیکیشن چت اختصاصی گیمر ها اندروید
نسخه اصلی با بیش از 50 میلیون دانلود فعال
درخواستی شما عزیزان

یکی از مشکلاتی که بسیاری از علاقه مندان به بازی های آنلاین گروهی با آن رو به رو هستند هماهنگ سازی فعالیت های خود و ارتباطشان است، زیرا هر گونه ارتباط اضافی و چت صوتی باعث می شود تا پینگ به میزان زیادی افت کرده و گیمر نتواند به درستی به بازیش ادامه دهد. یکی از برترین راه ها برای جلوگیری از چنین اتفاقی استفاده از نرم افزار فوق العاده ی مخصوص همین کار می باشد! Discord – Chat for Gamers عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای ایجاد یک بستر ارتباطی در میان گیمر ها مخصوص دستگاه های هوشمند می باشد که توسط شرکت Discord Inc به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار که به غیر از اندروید برای دیگر پلت فرم ها نیز منتشر شده است به کاربرانش اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه مشکل افت سرعت و پینگی به راحتی با یکدیگر در ارتباط بوده و هر گونه اطلاعاتی را در مورد بازی خود به اشتراک بگذارند. تنظیمات مختلف و متنوعی در لیست دیسکورد موجود می باشد که به وسیله ی آن ها قادر خواهید بود حساب کاربریتان را شخصی سازی کرده و تنظیمات خاصی را برای هر گونه ارتباطی اعمال نمایید. اگر شما نیز جزو گیمر های حرفه ای هستید پس این برنامه را از دست ندهید و برای دانلود آن با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Discord – Chat for Gamers اندروید :

پشتیبانی از انواع کانال های مختلف چت صوتی با حداقل کاهش پینگ برای داشتن بازی روان ارسال تصاویر، ویدئو ها و متن های خود به صورت real time از دست ندادن هیچ گونه پیامی با دریافت آن ها در نوار اطلاع رسانی دعوت از دوستان خود در دیگر مسنجر ها توانایی ارسال پیام خصوصی و مستقیم تنها برای یک نفر پشتیبانی از سرور های چندگانه سازماندهی هوشمند کانال های موجود

اپلیکیشن Discord – Chat for Gamers با قابلیت خاص خود برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای توانسته است با بیش از 50 میلیون دانلود فعال امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست آورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی اصلی آن را با دسترسی به تمامی امکانات از وبسایت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v7.0.8 :

* برطرف سازی مشکل کرش و فیکس شدن باگ ها .

Discord - Chat for Gamers




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Discord – Chat for Gamers 7.0.8 – برنامه چت اختصاصی گیمر ها اندروید + بتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..