تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Spotify Music 8.4.63.581 – برنامه محبوب اسپاتیفای اندروید + مود + بتا + لایت + اسپاتیفای دانلودر

دانلود امروز 72+

آخرین آپدیت چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷

8

نسخه 8.4.63.581

دوست داشتن 77

Spotify Music v8.4.63.581 Final + Mod – اپلیکیشن “اسپاتیفای موزیک” برای دسترسی به میلیون ها موزیک به صورت انلاین
جدیدترین نسخه ی هک شده و بدون تبلیغات با ویژگی های اضافی

Spotify Music از محبوب ترین، پرطرفدارترین و پردانلودترین اپلیکیشن های گوگل پلی در زمینه دانلود موسیقی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده و تا به این لحظه +100.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! با استفاده از این برنامه ی عالی شما قادر خواهید بود تا به اسانی و سریع به جستجوی موسیقی مورد علاقه ی خود در آرشیویی قدرتمند و کامل بپردازید و در صورت تمایل آن ها را دانلود کرده و برای خود پلی لیست های مختلف ایجاد کنید! در اصل اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی با دیتابیسی قدرتمند از همه موزیک های ایرانی، خارجی و … می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون دانلود و پر کردن حافظه ی دستگاه خود، همه موسیقی های مورد علاقتان را در یک جا داشته باشید و در هر زمانی که مایل بودید به ان ها گوش دهید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پخش موزیک را در دستگاهتان به ارمغان بیاورید! اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی اندروید را نام ببرید، نام زیبای “اسپاتیفای موزیک” می درخشد و با ویژگی های عالی اش نظر هر کاربری از سراسر جهان را به سمت خودش جذب می کند!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Spotify Music اندروید:

دسترسی اسان به موسیقی ها با امکان پخش امکان اضافه کردن موزیک های دلخواه به لیست پخش امکان دانلود موسیقی ها برای گوش دادن آفلاین در اختیار قرار دادن موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن محیط کاربری بسیار ساده و بدون تبلیغات

اپلیکیشن Spotify Music هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که مود شده است، نسخه معمولی و اصلی برنامه به همراه نسخه مود به صورت جداگانه آماده دانلود است که شما قادر هستید متناسب با نیاز خود یکی از ان ها را برگزینید و سپس ان را دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v8.4.63.581 :

* رفع مشکلات متعدد و بهینه سازی های مختلف

دانلود Spotify Music - نسخه Mod اسپاتیفای اندروید!

Unlocked Spotify Connect
Seek FWD button added to information bar/tablet mod
Visual ads blocked
Audio ads blocked
Seeking enabled
unlimited shuffle
Choose any song
Extreme audio unlocked
Repeats enabled




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Spotify Music 8.4.63.581 – برنامه محبوب اسپاتیفای اندروید + مود + بتا + لایت + اسپاتیفای دانلودر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..