تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان

قطعی و جابجایی بار در شبکه توزیع برق اصفهان تا نیمه مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه شبکه توزیع برق اصفهان در ساعات اوج مصرف دچار ناپایداری می شود گفت:مردم می توانند  با صرفه جویی 10درصدی در مصرف برق مخصوصا از ساعت 12 تا 16 به پایدار بودن شبکه کمک کنند.
محمد علی اکبری با اشاره به اینکه جدول خاموشی ها بصورت منظم،زمانبندی شده و هفتگی بر روی سایت این شرکت به نشانی www.eepdc.ir یا پیام رسان سروش به نشانی sapp.ir/eepdc_ir بار گذاری می شود گفت:مشترکان می توانند به سه روش از طریق وارد کردن رمز رایانه ای ، ارایه بخشی از آدرس محل سکونت و یا مشخص کردن محل سکونت یا کار بر روی نقشه رنگ بندی شده ،از زمان خاموشی بر روی سایت شرکت توزیع برق شهرستان مطلع شوند.
وی افزود:استفاده از کولرهای آبی با دور کند مصرف برق را 3 برابرو کولرهای گازی با درجه 24 تا 26 ،مصرف برق را 10 درصد کاهش می دهد.
علی اکبری گفت:مشترکان از ماشین لباسشویی،جاروبرقی،ماشین ظرفشویی و اتو در اواخر شب یا صبح روزهای تعطیل استفاده کنند تا با این جابجایی به پایداری شبکه کمک شود.
با توجه به کاهش 10 درصدی تولید برق در کشور ، نصف شدن ظرفیت تولید نیروگاه های آبی ،افزایش تعداد مشترکان و میزان مصرف ،برای پایداری شبکه توزیع خاموشی های اجباری در کشور و در استان انجام می شود.

ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه قطعی برق تا اواسط مرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..