تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بسته‌های امنیت غذایی به نیازمندان و مددجویان در چند نوبت

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص برنامه ریزی سازمان بهزیستی برای حمایت از افراد پشت نوبتی اظهار کرد: در این زمینه دولت اعتباری را از محل هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داده است که بزودی افراد واجد شرایط تحت پوشش بهزیستی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته وزارت رفاه اقداماتی را در راستای حمایت از افراد نیازمند و مددجویان دستگاه‌های حمایتی انجام داده است که از ان جمله می توان به توزیع بسته‌های امنیت غذایی اشاره کرد.

محسنی بندپی بیان کرد: بر همین اساس طی سال‌های گذشته حدود 11 میلیون نفر اعم از مددجویان دستگاه‌های حمایتی و نیازمندان بسته‌های امنیت غذایی را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت رفاه امسال نیز بسته‌های غذایی در چند نوبت به افراد واجد شرایط توزیع می‌شود که نوبت اول آن در ماه مبارک رمضان انجام شد و قرار است در چند نوبت دیگر این بسته‌ها به این افراد داده شود.

وی در خصوص تعداد گیرندگان بسته‌های امنیت غذایی نیز گفت: در این زمینه نیز وزارت رفاه بر اساس شاخص‌های عمل خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بسته‌های امنیت غذایی به نیازمندان و مددجویان در چند نوبت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..