تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عبد ربه منصور هادی: توقع نداشتم مداخله عربستان در یمن تا این حد طولانی شود

عبد ربه منصور هادی: توقع نداشتم مداخله عربستان در یمن تا این حد طولانی شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه بی بی سی عربی، عبد ربه منصور هادی،  رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن اذعان کرد انتظار نداشت مداخله نظامی به فرماندهی عربستان در یمن، این همه مدت به طول بیانجامد.

وی در گفتگوی اختصاصی با بی بی سی گفت: به اعتقاد من تلاش ها برای شکست دادن حوثی ها (انصارالله) پس از گذشت سه سال از عملیات موسوم به توفان قاطعیت، به مرحله ای از رکود رسیده است.

منصور هادی افزود از این که عربستان و متحدان آن در حاشیه خلیج فارس را وارد این نبرد کرده است، پشیمان نیست.

وی گفت: بدون کمک این کشورها، مناطق گسترده ای از یمن به کنترل حوثی ها (انصارالله) درمی آمد.

منصور هادی ادعا کرد: «ما نمی خواهیم شهرها را ویران کنیم. اکنون صنعا را محاصره کرده ام و می توانم این منطقه را تحت حملات خمپاره ای قرار دهم. آنها تعز را به مدت سه سال تحت محاصره قرار دادند و این منطقه را ویران کردند. این مسائل را شاهد هستید. من نمی خواهم مانند حوثی ها عمل کنم... انتظار نداشتم این عملیات این همه مدت به طول بیانجامد.»

انتهای پیام/

اذعان رئیس‌جمهور مستعفی یمن به طولانی شدن جنگ در این کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عبد ربه منصور هادی: توقع نداشتم مداخله عربستان در یمن تا این حد طولانی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..