تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه ویژه دولت به بازآفرینی شهری

 فرماندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت : در سال 96 و 97 دولت توجه ویژه ای در خصوص بازآفرینی شهری داشته و خوشبختانه در سمنان در سال 96 بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان در غالب 10 طرح پروژه بازآفرینی در محله های مختلف اجرا شده و در سال 97 هم 2 میلیارد و 850 میلیون تومان هم برای بافت ناکارآمد تعریف شده است.

وی افزود : نکته مهم این است که دولت برای بافت های فرسوده تسهیلات خوبی می دهد و بانک مسکن برای هر کدام از متقاضیانی که در بافت های ناکارآمد متقاضی ساخت و ساز هستند مبلغ 50 میلون تومان وام کم بهره پیش بینی کرده که در سال گذشته این رقم 40 میلیون تومان بوده است.

وی تصریح کرد : مردم می توانند با مراجعه به سازمان عمران شهرداری از دریافت این وام مطلع شوند.

دانایی با اشاره به فرصت خوب استفاده از تسهیلات کم بهره  برای بازسازی بافت های فرسوده اظهار داشت : در بافت میانی شهر سمنان موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد و پروژه های خوبی با همکاری دولت انجام شده  که در سال 96 و 97 در مجموع 8 میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار برای بازآفرینی در سمنان داده شده و از مردم انتظار می رود که از این فرصت نهایت استفاده را انجام دهند .

انتهای پیام / ذ

پیش بینی وام 50 میلیونی برای ساخت و ساز بافت های ناکارآمد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه ویژه دولت به بازآفرینی شهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..