تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین پوستر رسمی «آکوامن» منتشر شد

سینما گیمفا: اولین پوستر رسمی فیلم آکوامن، محصول استودیو برادران وارنر و دی‌سی منتشر شده است. در این پوستر آکوامن (با بازی جیسون موموآ) را می‌بینیم که جلوتر از ارتش موجودات دریایی ایستاده است. این شخصیت به کوسه‌ها، وال‌ها، لاک‌پشت‌ها، دلفین‌ها و موجودات اقیانوس‌ها دستور می‌دهد. بله، درست شنیدید، هرچند باید ببینید تا باورتان شود.

اولین پوستر رسمی «آکوامن» منتشر شد

پیتر سفران به کامیک‌بوک گفته:

فکر می‌کنم نسخه New 52 آکوامن، سنگ محک و نقطه آغاز ما بود. هرچند این فیلم اقتباس مستقیمی از آن نسخه نیست اما آن قطعا ریشه‌ی این آکوامن است، کسی که تام کاری پدرش است و آتلانتا مادرش. همه اینها از New 52 هستند. قطعا موجوداتی از آن الهام گرفته شده‌اند و تاثیر بزرگی داشته است.

هرچند جیسون موموآ در این فیلم و هربار این نقش را ایفا کرده سعی داشته شخصیت کمیک دی‌سی را مجددا تعریف کند‌. این شخصیت است که علاقمندان به سینما بعد از دیدن یک روز سخت برای نجات دنیا دلشان خواهد خواست که با او بنشینند و نوشیدنی بنوشند.

موموآ گفته:

شما نمی‌توانید بنشینید و با سوپرمن چیزی بخورید، متوجه منظورم که هستید؟ این شخصیت جوک نیست یا کسی که سر سری گرفته شود. من تمام تلاشم را کردم آکوامن خاص باشد. او عالی است. همه چیز او عالی است، پدرش او را بزرگ کرده و با او روی دوچرخه‌ها، ماشین‌های قدیمی کار کرده و در سن خاصی این هدیه به او داده می‌شود. او نمی‌داند چطور با این قدرت کنار بیاید. پدرش نمی‌خواهد او داخل آب برود چون دوست ندارد از او دور باشد. تنها چیزی که می‌داند این است که مادرش کشته شده است. او کاری با مردم ندارد، از آن‌ها متنفر است. آکوامن ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین پوستر رسمی «آکوامن» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..