تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندترین فلفل‌های جهان؛از «چشم پرنده» تا «هابانرو قرمز»

تندترین فلفل‌های جهان/ ریزه میزه‌هایی که شما را آتش می‌زنند!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛شاید کلیپ کوتاهی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و در آن دو مرد جوان تندترین فلفل دنیا را مقابل دوربین نوش‌جان می‌کنند را دیده باشید.

فلفلی که این دو نفر اقدام به خوردنش می‌کنند نامش «کارولینا ریپر» است و اگر می‌خواهید بدانید چرا لقب «تندترین» را به آن داده‌اند کافی است فیلم مورد نظر را سرچ کرده و عاقبت این دو مرد جوان را با چشم عبرت‌بین مشاهده کنید! حالا که صحبت به این جا کشید بد نیست با برخی از تندترین فلفل‌های دنیا آشنا شوید.

کارولینا ریپر

فلفل کارولینا ریپر ترکیب دورگه‌ای از دو فلفل بات جلوکیا و هابانرو قرمز، تندترین فلفل دنیاست. میزان تندی آن بر اساس مقیاس اسکوویل به یک میلیون و ٥٦٣ هزار واحد می‌رسد.

بات جلوکیا

فلفل‌ بات جلوکیا (فلفل روح) قبل از تولید فلفل کارولینا ریپر تندترین فلفل دنیا محسوب می‌شد. میزان تندی آن بر اساس مقیاس اسکوویل بین ٨٥٥ هزار تا یک میلیون واحد است.

ساوینا هابانرو

فلفل ساوینا گونه‌ای از فلفل هابانرو است که در کالیفرنیا تولید شده و از گونه‌های نرمال اولیه تندتر است. میزان تندی این فلفل بر اساس مقیاس اسکوویل ٥٧٧ هزار واحد است.

هابانرو

فلفل هابانرو براساس مقیاس اسکوویل بین ١٠٠ هزار تا ٣٥٠ هزار واحد تند است و در مکزیک و آمریکای جنوبی رشد می‌کند.

اسکاچ بونت

فلفل اسکاچ بونت در جزایر کارائیب کشت می‌شود و میزان تندی آن بر اساس مقیاس اسکوویل بین ١٠٠ هزار تا ٣٥٠ هزار واحد است و از آن در تولید سس‌های تند استفاده می‌شود.

چشم پرنده

فلفل چشم پرنده معمولاً در جنوب شرقی آسیا یافت شده و میزان تندی آن براساس مقیاس اسکوویل بین ١٠٠ هزار تا ٢٢٥ هزار واحد است.

منبع:شهروند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندترین فلفل‌های جهان؛از «چشم پرنده» تا «هابانرو قرمز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..