تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«کولکاپیس» شهریور در لاهیجان کلید می خورد

«کولکاپیس» شهریور کلید می خوردکامبوزیا پرتوی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره آخرین وضعیت ساخت«کولکاپیس»  گفت: هم اکنون در پیش تولید هستیم و فکر می کنم شهریور، کلید کار زده شود.

وی با اشاره به دیگر جزئیات این اثر عنوان کرد: تمام لوکیشن های این فیلم در لاهیجان خواهد بود و حدود دوماه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته ایم.

پرتوی ادامه داد: «کولکاپیس» فیلمی اجتماعی خواهد بود و تلاش می کنیم به سی و هفتمین دوره از جشنواره فیلم فجر برسانیم.

این کارگردان در خصوص معنای«کولکاپیس» گفت: «کولکاپیس» در شمال ایران به پرنده ای به نام آبخیزک گفته می شود اما در زبان عامیانه به فردی که بازیگوش، نافرمان و شیطان است نسبت می دهند.

 «کولکاپیس»به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی کامبوزیا پرتوی است.

لازم به ذکر است؛ آخرین فیلم بلند سینمایی پرتوی«کامیون» نام داشت که در سی وششمین دوره از جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و هنوز اکران عمومی نشده است.

انتهای پیام/

«کولکاپیس» تا یک ماه آینده کلید می خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««کولکاپیس» شهریور در لاهیجان کلید می خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..