تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملت ایران در برابر دخالت و حمایت خارجی بیش از همیشه متحد و یکپارچه هستند +عکس

خودشیفتگی ترامپ به نقل از ابطحی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات در صفحه شخصی خود به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص ناآرامی‌های اخیر ایران واکنش نشان داد.

ابطحی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"ترامپ گفته صد در صد از ناآرامی در ایران حمایت می‌کند.
آن قدر هم خودشیفته است که ادامه داده:
همه این‌ها از زمانی رخ داده که من آن توافق را لغو کردم.
لازم نیست راه دور برود. آقای ترامپ اگر از مسئولان میز ایران در وزارتخارجه اش وضعیت تاریخی ایران را بپرسد به او خواهند گفت: ملت ایران در برابر دخالت و حمایت خارجی است که بیش از همیشه متحد و یکپارچه خواهند شد.
البته فشار تحریمها بی اثر نیست ولی عمده مشکلات و‌اعتراضات مردم ایران ریشه داخلی دارد و از وادادگی مسئولان و فساد آنان نشئت گرفته. نه به خاطر دل خوشی آقای ترامپ."

خودشیفتگی ترامپ به نقل از معاون پارلمانی و حقوقی اصلاحات

گفتنی است، ترامپ پس از  دیدار اخیر خود با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در فنلاند در بخشی از مصاحبه‌ خود با شبکه‌ خبری فاکس‌نیوز برای بار چندم از ناآرامی در ایران حمایت کرد. او در این مصاحبه ادعا کرد: «در سراسر ایران اعتراضات بزرگی در حال وقوع است، احتمالاً بزرگتر از آنچه قبلاً دیده شده و این اعتراضات از وقتی آغاز شد که من از آن توافق برجام خارج شدم. پس خواهیم دید چه پیش می آید.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملت ایران در برابر دخالت و حمایت خارجی بیش از همیشه متحد و یکپارچه هستند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..