تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هادی کاطمی: زنگ می‌زنند می‌گویند فلان نقش لطفا!

جام جم: برای مخاطبان تلویزیون بخصوص مخاطبان آثار طنز چهره آشنایی است. هادی کاظمی از بااستعدادترین کمدین‌هایی است که با سریال «شب‌های برره» و ایفای نقش حسام دو برره برای عامه مردم مشهور شد و از آن به بعد بود که تقریبا در بیشتر کارهای بعدی مهران مدیری حضور داشت. در ادامه گفت و گویی کوتاه را با این بازیگر محبوب می خوانید:

زنگ می‌زنند می‌گویند: فلان نقش لطفا!

کارنامه کاریتان نشان می‌دهد که بیشتر در فیلم‌های کمدی بازی کرده‌اید. خودتان به این‌گونه فیلم‌ها تمایل دارید یا این‌که فکر می‌کنید در شرایط کنونی بین سایر ژانرها، کمدی بیشتر دیده می‌شود؟

من خیلی دغدغه این را ندارم که صرفا در یک ژانر خاص بازی کنم، اما وقتی بیشتر پیشنهادهایی که به من می‌شود در ژانر کمدی است بالاخره باید از بین‌شان یکی را انتخاب کنم. قطعا هروقت نقش جدی مناسبی به من پیشنهاد شود آن را می‌پذیرم، همان‌طور که در فیلم «مصادره» با این‌که مضمون کلی کار کمدی بود، اما نقشی که من آن را ایفا کردم جدی بود.

به عنوان یک بازیگر چه معیارهایی در انتخاب‌هایتان دارید؟

اولویت در انتخاب نقش برای من شخصیت‌پردازی یک کاراکتر و فیلمنامه خوب است. منظورم از فیلمنامه خوب فیلمنامه‌ای است که کنش و واکنش و گره‌های داستانی داشته باشد و بتواند مخاطب را تا انتهای داستان نگه دارد و کاراکتر خوب، کاراکتری است که برایم جذابیت داشته باشد و نو باشد. کما این که کاراکترهایی هم که تا به حال بازی کردم کاراکترهایی بودند که هیچ‌کدام شبیه هم نبودند.

معمولا در سینما و تلویزیون ما این‌طور است که وقتی بازیگری در نقشی دیده می‌شود و به اصطلاح گل می‌کند، سیل پیشنهادهایی شبیه به آن نقش به سمتش سرازیر می‌شود؛ در مورد شما هم جریان به این شکل بود؟

بله، متاسفانه به این شکل است. زنگ می‌زنند و می‌گویند می‌شود شبیه فلان کارت را در این فیلم هم بازی کنی! که من البته هیچ‌وقت قبول نکرده و نمی‌کنم. چون همان‌طور که گفتم برای من اولویت نقشی چالشی و غیرتکراری است.

همکاری‌تان با مهران مدیری و گروهشان مدت‌هاست که تداوم داشته و دارد. خودتان از ابتدا فکر می‌کردید در کارهای کمدی ایشان تا این حد موفق ظاهر شوید؟

مدل من این شکلی است که وقتی سرکاری می‌روم زیاد به این فکر نمی‌کنم که قرار است چه بشود یا چه نشود. البته نه این‌که هیچ
آینده نگری نداشته باشم، اما بیشتر سعی می‌کنم در لحظه کاری که به من محول می‌شود را به نحو احسن انجام دهم. در حال حاضر هم اگر آقای مدیری برای کاری از من دعوت به همکاری کردند با دید بازتری وارد آن می‌شوم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هادی کاطمی: زنگ می‌زنند می‌گویند فلان نقش لطفا!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..