تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیریت نرخ ارز یکی از چالش های سیاستگذاران اقتصاد کشورمان است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

عزت الله یوسفیان ملا گفت: مدیریت نرخ ارز در اقتصاد ایران همواره یکی از چالش های عمده سیاستگذاران اقتصاد کشور بوده و در همه دوره ها در محافل سیاستگذاری اقتصاد ایران در جریان بوده است.

 عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مدیریت نرخ ارز در اقتصاد ایران همواره یکی از چالش های عمده سیاستگذاران اقتصاد کشور بوده و در همه دوره ها در محافل سیاستگذاری اقتصاد ایران مباحث چالش برانگیزی پیرامون نحوه تعیین نرخ ارز در جریان بوده است.

وی با بیان اینکه تغییر نرخ ارز می تواند عملکرد اقتصاد کشورمان را تحت تاثیر مثبت یا منفی قرار دهد افزود: تغییر نرخ ارز، مجموعه ای از تغییرات متفاوت  و حتی متضاد را در بخش خارجی و داخلی اقتصاد به همراه دارد.

یوسفیان ملا خاطر نشان کرد: تعیین نرخ ارز از یک طرف نقش موثری در صادرات و واردات و به تبع آن تنظیم و تعدیل تراز تجاری و تراز پرداخت های کشور دارد.

وی در خاتمه افزود: نرخ ارز نقش موثری در تعیین قدرت رقابتی تولیدکنندگان داخلی در برابر رقبای خارجی در بازارهای داخلی و خارجی و به تبع آن میزان تولید و اشتغال برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیریت نرخ ارز یکی از چالش های سیاستگذاران اقتصاد کشورمان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..