تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت تولید برق در نیروگاه‌های بیستون و اسلام آبادغرب

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ میرزاعسگری مدیرعامل نیروگاه بیستون و اسلام آبادغرب گفت: در این دو نیروگاه هیچگونه محدودیتی در زمینه تولید برق نداشته و نداریم.

وی گفت : با توجه به انجام عملیات موفقیت آمیز تعمیرات اساسی در نیروگاه بیستون که هر چهار سال یکبار صورت می‌گیرد و می‌تواند تاثیر بسزایی در آمادگی تولید هر نیروگاهی داشته باشد و از سوی دیگر وجود نیروگاه تازه نفس اسلام آبادغرب، حداکثر آنچه می‌توان از این نیروگاه‌ها انتظار داشت محقق شده است.

وی نیروگاه بیستون را به لحاظ شرایط مناسب اقلیمی استان کرمانشاه و توان و دانش علمی مهندسین و تکنیسین‌های شاغل از بهترین نیروگاه‌های کشور دانست و گفت: در پیک بار سال 1396 این نیروگاه رتبه برتر بین نیروگاه‌های کل کشور را کسب کرد و اکنون نیز مطابق برنامه‌ریزی‌ها و خواسته‌های دیسپاچینگ ملی عمل کرده و هیچگونه محدودیت و موانعی برای حداکثر تولید ممکن خود ندارد.

میرزاعسگری ادامه داد: نیروگاه‌ بیستون دارای دو واحد320 مگاواتی و نیروگاه اسلام آبادغرب دارای چهار واحد 25 مگاواتی است و در پایداری تولید برق در غرب کشور نقش بسزایی دارند.

میرزاعسگری با بیان اینکه نیروگاه‌ها صرفا وظیفه تولید انرژی الکتریکی در سطح کشور را دارند، اظهار نظر در خصوص نحوه انتقال و توزیع را خارج از وظایف و اختیارات نیروگاه‌ها دانست و خودداری کرد.

انتهای پیام/د

نیروگاه اسلام آبادغرب نیروگاهی تازه نفس است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت تولید برق در نیروگاه‌های بیستون و اسلام آبادغرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..