تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک 6 میلیارد ریالی مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

کمک 6 میلیاردی مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید شاه آبادی معاون صدا در آیین اختتامیه پویش مشارکت در آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد که امروز  در رادیو ایران برگزار شد، گفت: تکلیف رسانه در ماه مبارک و ملکوتی رمضان دو چندان است، 

وی افزود:تعالی بخش های اذان گویی و بخش های ویژه افطار در اولویت برنامه های رادیو قرار گرفت و نتیجه ارزیابی برنامه های افطاری و سحر به زودی اعلام خواهد شد.

معاون صدا ادامه داد:در ماه مبارک رمضان شبکه های مختلف رادیو برنامه های مختلفی تدارک دیدند و برنامه هایی با رویکرد طنز در دستور کار خود قرار دادند و به شبکه های تلاوت و رادیو ترتیل توجه ویژه داشتند.

معاون صدا با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ عنوان برنامه از ۱۶ شبکه صدای ملی در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت، گفت: شاهد پویش مشارکت های مردمی آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در رادیو ایران بودیم که قدم اجرایی رادیو برای حل مشکل در کنار تمامی نکات مثبت این پویش حائز اهمیت است.

شاه آبادی گفت:بیش از ۶ هزار نفر در طول ۱۷ روز که سامانه جمع آوری کمک ها برای این پویش فعال شده بود به میزان دو میلیارد ریال کمک نقدی و بخش زیادی هم کمک های مستقیم و به شکل های متفاوت به پویش کردند که باید ارزشگذاری شود و در مجموع حدود ۶ میلیارد ریال از طریق این پویش برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

افزایش 33 دقیقه ای میانگین شنوندگی مخاطبان رادیو طی یکسال گذشته

وی در خصوص افزایش شنوندگان رادیو عنوان کرد:در یکسال گذشته ۳۳ دقیقه بر میانگین شنوندگی مخاطبان رادیو افزوده شده و  در حال حاضر مخاطبان رادیو ۳۵.۹ درصد از جمعیت را تشکیل می دهند که میانگین شنوندگی آنان یک ساعت و ۴۶ دقیقه است.

محمدزاده مدیر رادیو ایران گفت: رادیو رسانه زندگی مردم است و در مسیر زندگی مردم است که می تواند با مردم صادقانه و صمیمی برخورد کند و کارهای بزرگی انجام دهد.

 مدیر رادیو ایران ادامه داد:  پویش مشارکت با هدف مشارکت مردم در امور خیر، به عنوان آزمونی برای رادیو و ارزیابی  توانایی رادیو برآورد شده که بتوانیم در آینده کارهای مهمتری انجام دهیم.

محمدزاده با بیان اینکه پویش آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، طی ماه رمضان شکل گرفت و هزاران نفر به سامانه مراجعه کرده و ارقام خوبی جمع آوری شده است، ادامه داد:ساخت کتابخانه های روستایی بهداشت و سلامت و نذرهای فرهنگی از جمله سوژه های اتاق فکر رادیو ایران برای آینده است که با مردم در میان گذاشته خواهد شد.

در پایان مراسم از برنامه سازان برنامه های سحر و افطار ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

لازم به ذکر است؛ مسئولان وزارت دادگستری ، سازمان زندان ها ،خیرین و هنرمندان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

صحبت های مهم معاون صدا در اختتامیه پویش مشارکت در آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک 6 میلیارد ریالی مردم برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..