تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضوابط دانشگاه پیام نور برای گذراندن واحدهای باقی مانده دانشجویان ترم آخر

صدر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضوابط دانشگاه پیام نور برای دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسیمحمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دانشجویانی که در دوره های کاردانی و کارشناسی و یا ترم آخر هستند و یا تنها  4واحد درسی باقی‌ مانده داشته باشد، می‌تواند 4 واحد باقی مانده را به‌صورت معرفی به استاد بگذرانند.

وی ادامه داد: در این شرایط دانشجو باید درخواست خود را ابتدا به آموزش و پس از بررسی، دانشگاه به گروه آموزشی اعلام می کند.

ضوابط تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد

صدر اضافه کرد:دانشجویان دوره کارشناسی‌ارشد اعم از شیوه‌ های آموزشی و پژوهشی که برای فراغت از تحصیل تنها یک درس نظری اعم از دروس باقیمانده سر فصل دوره، جبرانی کارشناسی و جبرانی میانگین داشته باشد (به‌جز دروس روش تحقیق و سمینار) می‌توانند آن درس را خارج از تاریخ امتحانات اعلام شده در تقویم دانشگاهی به‌صورت معرفی به استاد انتخاب و بگذراند.

سخنگوی دانشگاه پیام نور اضافه کرد:برای استفاده از این شرایط باید تمام نمرات دروس دیگر تایید شده و دانشجو فقط حداکثر2 درس نظری بدون نمره داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضوابط دانشگاه پیام نور برای گذراندن واحدهای باقی مانده دانشجویان ترم آخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..