تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده از «تستوسترون» برای درمان موفقیت آمیز سرطان

استفاده از «تستوسترون» برای درمان موفقیت آمیز سرطانبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛حدود ۲۰ درصد از مرگ های ناشی از سرطان به دلیل سندروم کاکسیا است؛ این سندروم در بیماران سرطانی عمدتا با از بین رفتن سریع چربی و عضلات اسکلتی بدن مشخص می شود.

به گفته محققان، این یافته ها مهم هستند چراکه درحال حاضر هیچ درمان اثبات شده ای برای این حالت از تحلیل ماهیچه های عضلانی وجود ندارد و بدون هیچ گونه اقدامی هم بیماران عملکرد عضلانی شان را از دست داده و ضعیف و فرسوده می شوند.

بیشتر بخوانید:پیشگیری از سرطان با این مواد غذایی 

«ملیندا شفیلد مور»، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه تکزاس، در این باره می گوید: «در حال حاضر می دانیم که تستوسترون موجب تشکیل عضلات اسکلتی در افراد سالم می شود، از اینرو سعی داریم از آن در جمعیتی که در معرض ریسک بالا از دست دادن عضلات شان هستند استفاده نماییم بدین تریتب این گروه از بیماران می توانند استقامت و وضعیت عملکردشان را حفظ کرده و درمان های استاندارد سرطان شان را دریافت کنند.»

در این مطالعه، بیماران مبتلا به سرطان که تحت درمان با شیمی درمانی و یا پرتودرمانی بودند به مدت ۷ هفته تحت درمان با تستوسترون یا دارونما هم قرار گرفتند.

بیمارانی که تستوسترون دریافت کرده بودند کل حجم بدن شان حفظ شده بود و حجم چربی بدن شان هم تا ۳.۲ درصد افزایش یافته بود.

حفظ حجم بدن موجب بی شود بیمار بتواند با حس بهتری از رختخواب بلند شود و برخی فعالیت های روزمره اش نظیر آشپزی، تمیزکاری و حمام کردن را انجام دهد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

 استفاده  از«تستوسترون» به درمان  سرطان کمک می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده از «تستوسترون» برای درمان موفقیت آمیز سرطان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..