تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی نفتی مقام‌های هند و آمریکا

مقام‌های هند و آمریکا روز سه‌شنبه درباره صدور معافیت‌های تحریمی برای هند بعد از اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران رایزنی کردند. صراط:

یک رسانه هندی روز سه‌شنبه از احتمال معاف شدن این کشور از تحریم‌های نفت علیه ایران خبر داده است.

به گزارش ابسنا، روزنامه هندی و انگلیسی‌زبان «دکان‌هرالد» روز سه‌شنبه نوشته مقام‌های هند و آمریکا دیدار و احتمال اعطای معافیت به دهلی‌نو بعد از اجرایی شدن تحریم‌های نفتی علیه ایران را مورد بررسی قرار دادند.

منابع مطلع به این روزنامه گفته‌اند دو طرف درباره میزان مجاز واردات نفت خام از ایران، بعد از اجرایی شدن تحریم‌های آمریکا گفت‌وگو کرده‌اند.

سرپرستی هیئت آمریکایی را در این گفت‌وگو «مارشال بیلینگسلی»، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا به عهده داشته که با دیپلمات‌های ارشد وزارت خارجه و مقام‌های وزارت نفت، بازرگانی و دارایی هند گفت‌وگو کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی نفتی مقام‌های هند و آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..