تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر درجه افزایش دما در تهران چقدر باعث افزایش مصرف برق می شود؟

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، خوش‌خلق در جلسه شورای اداری استان تهران در تشریح آخرین وضعیت مصرف برق در سطح استان تهران و لزوم صرفه‌جویی در مصرف برق، گفت: مصرف برق روز به روز در حال افزایش است و بر این اساس تصمیماتی درخصوص کاهش مصرف برق در کشور و سطح استان تهران اتخاذ شده است.
وی افزود: کاهش بارندگی‌ها موجب شده، نیروگاه‌های برق‌آبی که ۹۵۰۰ مگاوات از برق کشور را تامین می‌کردند، اکنون با کاهش آب پشت سدها نتوانند به این اندازه تولید برق داشته باشند. تغییر اقلیم و افزایش دمای هوا تا ۴۳ درجه در تهران مصرف برق را افزایش داده است.
مدیرعامل شرکت برق‌ منطقه‌ای تهران ادامه داد: یک‌سوم مصرف کشور مربوط به سیستم‌های سرمایشی است و در تهران تا حدود ۵۸ هزار مگاوات مصرف را پشت‌سر گذاشته‌ایم. برق‌منطقه‌ای تهران، استان‌های البرز و قم را هم پوشش می‌دهد و با توجه به ظرفیت نصب‌شده ۱۲ هزار مگاواتی اکنون پیک مصرف به ۱۰ هزار و ۶۱ مگاوات رسیده که تا مرداد به ۱۰ هزار و ۶۰۰ مگاوات می‌رسد و تغییر ساعات کاری در تهران کاهش ۳۰۰ مگاواتی را به همراه داشته است. البته در تعطیلات رسمی شاهد کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق در تهران بوده‌ایم.
خوش‌خلق با بیان این‌که ۲۵ درصد مشترکان برق کشور در تهران هستند و همزمانی گرما در کل کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است، افزود: هر یک درجه افزایش دما در کشور ۱۵۰۰ مگاوات افزایش بار مصرف را به همراه دارد و هر یک درجه افزایش دما در تهران ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگاوات افزایش بار را به همراه خواهد داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر 15 ساله در خانه مجردی به مرد بیرحم سرویس جنسی می داد! +عکس

تجاوز مرد 59 ساله به دختر موبلوند 8 ساله / او می گوید عاشق دختر بچه شد بود! + عکس

زنم به بهانه کلاس عرفان بیرون می رفت و مرا تحویل نمی گرفت! + عکس

اعتراف تلخ به قتل مریم دانشجوی دانشگاه تهران / 4 ماه از عروس شدن او گذشته بود!

قتل وحشتناک 2 زن حامله در یک شب / دادستان کرٌخ خبر داد +عکس جسد

مرگ تلخ امیرعلی ۶ ساله / پیوند مغزاستخوان ناکام ماند + عکس

جرئیات جدید از قتل فجیع حمیدالله کرمانی، محافظ رئیس جمهور + عکس

لحظه قتل نازی زن4 شوهره در ملاء عام توسط شوهر پنجم/ مردم خونسرد بودند+تصویر

قطعی ترین خبر / 10 سال زندان برای ناظم منحرف برخلاف تصور اعدام!

پیام دختر صدام عراقی ها را بر علیه ایران تشویق کرد!

شلاق خوردن در ملاء عام داوطلب نمایندگی مجلس/ علت بی شرمانه + تصویر

شیرین در پارتی ها بین مردها می لولید! / با یک بچه در شکم تنها ماندم

این مرد بعد از ازدواج مادرزنش را بیشتر می خواست! + عکس

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر درجه افزایش دما در تهران چقدر باعث افزایش مصرف برق می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..