تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکرون: اتحادیه اروپا کارکرد خوبی ندارد

مکرون: اتحادیه اروپا کارکرد خوبی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، امانوئل مکرون دلیل عدم کارکرد مناسب اتحادیه اروپا را وجود اختلافات بین کشور‌های عضو توصیف کرد.

رئیس جمهور فرانسه که در کنفرانس خبری مشترک با رئیس جمهور صربستان سخن می‌گفت، بر لزوم مهیا شدن شرایط لازم برای پیوستن صربستان به اتحادیه اروپا تاکید کرد.

رئیس جمهور فرانسه افزود: «چنانچه تا سال ۲۰۲۵ میلادی شرایطی که پیش بینی شده است، مهیا شود به طور طبیعی صربستان به اتحادیه اروپا خواهد پیوست و چنانچه این شرایط مهیا نشود نباید در این زمینه ابهامی وجود داشته باشد.»

امانوئل مکرون گفت: «اتحادیه اروپا با بیست و هشت عضو فعلی، به دلیل واگرایی و اختلافاتی که وجود دارد به خوبی کار نمی‌کند. چرا که اتحادیه اروپا به روش بسیار بین دولتی با افرادی کار می‌کند که مواضع شان از یکدیگر خیلی دور است.»

وی تصریح کرد: «بنابراین اتحادیه اروپا قبل از آن به فکر گسترش باشد نیاز به اصلاحات خودش دارد.»

رئیس جمهور فرانسه در ادامه گفت: «اما در گفتگو‌هایی که با صربستان داریم این توانایی وجود دارد که موارد مورد درخواست اتحادیه اروپا عملی شود و تحت شرایطی این کشور به اتحادیه اروپا ملحق شود.»

وی افزود: «چنانچه موارد مورد درخواست اتحادیه سریع‌تر تحقق یابند و به نحو بهتری محقق شود، چشم انداز‌ها در سال ۲۰۲۵ نیز می‌تواند متفاوت باشد.»

در این دیدار رئیس جمهور صربستان ضمن تبریک پیروزی تیم فوتبال فرانسه در جام جهانی به رئیس جمهور و مردم فرانسه گفت: «صربستان نیز در شادی مردم فرانسه به مناسبت این پیروزی خود را شریک می‌داند.»

انتهای پیام/

انتقاد مکرون از کارکرد نادرست اتحادیه اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکرون: اتحادیه اروپا کارکرد خوبی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..