تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزاران نفر از کارکنان شرکت آمازون در اسپانیا اعتصاب کردند

هزاران نفر از کارکنان شرکت آمازون در اسپانیا اعتصاب کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری شین هوا، شهرک سن فرناندوز دو هنارس در نزدیکی مادرید پایتخت اسپانیا-بزرگترین مرکز پشتیبانی آمازون در این کشور- شاهد برپائی دومین روز از اعتصاب کارمندان بود.

انا برسرولو از اتحادیه سی سی او او از حضور ۱۲۰۰ نفر از کارکنان آمازون یعنی در حدود ۸۰ درصد از نیروی انسانی این مرکز در برگزاری اعتصاب خبر داد.

اتحادیه کارگری اسپانیا خواستار افزایش دستمزد، بیش از ۱.۱ درصدی که آمازون پیشنهاد کرده است و همچنین بهبود شرایط کار شده است.

این در حالی است که مسئولان آمازون اسپانیا معتقدند شمار اعتصاب کنندگان که از سوی اتحادیه‌های کارگری اعلام شده نادرست است.

آمازون با صدور اعلامیه‌ای بدون اشاره به جزئیات عدد و رقم افزود، امروز اکثریت کارکنان این مرکز سر کار خود بودند و درخواست‌های مشتریان را بررسی کردند.

این شرکت مدعی شد کارکنان این مرکز حقوق رقابتی وهمچنین بسته کاملی از امتیازات و برنامه‌های آموزش خلاقانه دریافت کرده اند.

افزون برآن در آلمان کارکنان شش مرکز آمازون با دست کشیدن دست از کار در لایپزیک به اعتصاب خود ادامه دادند.

وردی استفان نوتسبرگ از مسئولان آمازون گفت: «پاسخ، کامل و شفاف است... کسب سود و ثروت بیشتر این شرکت بزرگ ناشی از بهبود سلامت روحی- روانی کارکنان آن است.»

انتهای پیام/

اعتصاب کارکنان شرکت آمازون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزاران نفر از کارکنان شرکت آمازون در اسپانیا اعتصاب کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..