تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانداران به موضوعات اقتصادی نیز توجه ویژه داشته باشند

فرمانداران به موضوعات اقتصادی نیز توجه ویژه داشته باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ قربان میرزایی معاون  امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ظهر سه شنبه در نشست با فرمانداران شهرستان های خراسان رضوی اظهارکرد: باید طی امسال بالغ بر  ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان جذب شود که فرمانداران منطبق با ظرفیت ها و مزیت های مناطق باید در این راستا برنامه ریزی کنند.

وی افزود:فرمانداران خاکریز اول دشمن در شهرستان ها هستند و باید همانگونه که به مباحث سیاسی ورود می کنند به موضوعات اقتصادی نیز توجه ویژه داشته باشند.

معاون  امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد : باید از ظرفیت طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان استفاده شود وکسب موفقیت در عرصه های مختلف در گرو همکاری صمیمانه ، هم افزایی و تلاش همه اقشار است.

وی تاکید کرد: استفاده از مدیرانی توانمند و حرکت بر مدار شایسته سالاری و لزوم بهره گیری از قشرهای اثر گذار و نخبگان در راستای توسعه همه جانبه مناطق مختلف استان، باید مورد توجه قرار گیرد.

میرزایی گفت: مدیران باید از انتقاد سازنده استقبال کنند زیرا نقد منصفانه، زمینه رشد و تعالی امور را فراهم خواهد کرد و ضریب خطا در تصمیم گیری را کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد: توزیع متوازن امکانات در اقصی نقاط استان امری ضروری است و دشمن با سیاست فشار در لایحه های پایین جامعه و اختلاف در حاکمیت؛ شیپور جنگ اقتصادی را نواخته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی گفت:  کارآمدی  یک دولت در اجرای تصمیمات آن جلوه می کند و دولت تدبیر و امید در اتخاذ تدابیر و اجرایی کردن آن ها تا کنون موفق عمل کرده و در بسیاری از شاخص های خدمت به مردم، رویکردی عملگرایانه داشته است.

میرزایی  تصریح کرد: فرمانداران باید به مطالعه کارشناسی ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان ها، حمایت از سرمایه گذار، پیگیری مجدانه مصوبات شورای اشتغال و ایجاد هماهنگی بین فرایند تولید و شرایط بازار با هدف فراهم آمدن زمینه ی صادرات محصولات توجه ویژه داشته باشند.

معاون اقتصادی ادامه داد:بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار، توانمند سازی مرزنشینان و عشایر، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اولویت دادن به اتمام پروژه های نیمه تمام و استفاده بهینه از منابع انرژی از دیگر نکات مهمی است که فرمانداران باید توجه داشته باشند.

وی گفت: شهرستان ها برای استفاده از ظرفیت تسهیلات مشاغل روستایی باید تلاش جدی داشته باشند تلاش کنیم تاسهم استان جذب شود.

میرزایی افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته برای سال جاری، ۱۱۰ هزار فرصت شغلی جدید در استان باید ایجاد شود که ۱۰ هزار مورد آن در حوزه مشاغل خانگی است.

انتهای پیام/ب

توجه فرمانداران به موضوعات اقتصادی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانداران به موضوعات اقتصادی نیز توجه ویژه داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..