تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مفروش شدن اماکن متبرکه حرم رضوی در دهه کرامت

مفروش شدن اماکن متبرکه حرم رضوی در دهه کرامتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدخلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: 210 هزار متر مربع از صحن‌ها، بست‌ها و دالان‌ها و 30 هزار متر از رواق‌ها در دهه کرامت مفروش می‌شود و بیش از 500 نفر از خادمان در بخش خدمات فرش آستان قدس رضوی در سه شیفت کاری فعالیت می کنند.

وی در ارتباط با اینکه فرش‌ها با تشخیص کارشناسان نظارت این حوزه و در بازه زمانی مشخص از رده خارج می‌شود، افزود: در طول سال بالغ بر 50 هزار متر مربع فرش ماشینی نو خریداری و 4 هزار متر مربع فرش دستباف نیز تولید می‌شود.

انتهای پیام//ا.آ

240هزار متر از اماکن متبرکه حرم مطهر فرش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مفروش شدن اماکن متبرکه حرم رضوی در دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..