تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صعود نماینده گلستان به لیگ برتر کشتی آزاد

صعود نماینده گلستان به لیگ برتر کشتی آزادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  در عصر امروز دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد کشور بین دو تیم راه و شهر سازی گلستان و پتروشیمی بهشهر برگزار شد.

تیم راه و شهرسازی گلستان با نتیجه ۸ بر ۲ از تیم پتروشیمی بهشهر پیروز شد و عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دست اول را از آن خود کرد.

همچنین تیم شهر بی نقطه ساری در دیدار رده بندی با پیروزی مقابل تیم هیئت کشتی بندرگز در جایگاه سوم رقابت های لیگ دست اول قرار گرفت و به همراه تیم راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام /ع

گرگان میزبان مسابقات لیگ دسته اول کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صعود نماینده گلستان به لیگ برتر کشتی آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..