تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات موقوفات کشور آنلاین است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سردار عابد قائم مقام سازمان اوقاف کشور گفت: اطلاعات موقوفات به صورت آنلاین در سامانه جامع وجود دارد و افراد می‌توانند در هر ساعت از شبانه ‌روز با مراجعه به آن از وضعیت هر موقوفه ‌ای باخبر شوند.

سهرابی مدیر سابق سازمان اوقاف گفت: در سال 96 در گلستان 92 وقف جدید به ارزش 3 تا 4 میلیارد تومان ثبت شده است.

سردار عابد با اشاره به  شفاف سازی موقوفات با فعالیت سامانه وقف در کشور از متولیان این امور خواست تا اعتماد خیران را جلب کنند.

وی افزود: هنوز برخی از مردم وقتی چیزی را وقف می کنند از سرنوشت آنها خبر ندارند و فعالیت سامانه وقف می تواند سبب شفاف سازی در این زمینه شود.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشورگفت: سازمان و مجموعه اوقاف این ظرفیت را دارد که کارهای بزرگی را انجام دهد و در این زمینه ما نیز همراه و همگام با مسئولان دیگر نهادها و سازمان‌ها خواهیم بود.

وی افزود: باید موقوفات فرسوده ای که در شهر ها معطل مانده اند را مورد بهره برداری قرار دهیم .

امروز در مراسمی با حضور سردار عابد، قائم مقام سازمان اوقاف کشور از زحمات سیف اله سهرابی مدیرسابق سازمان اوقاف و امور خیریه گلستان تقدیر و حجت السلام روح اله سلیمانی فرد را به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان معرفی شد.

انتهای پیام/ح


آنلاین بودن اطلاعات موقوفات کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات موقوفات کشور آنلاین است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..