تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برد تیم کشتی آزاد راه شهر سازی گلستان در مقابل پتروشیمی بهشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در دیدار نهایی کشتی آزاد لیگ دسته یک کشور  که به میزبانی گلستان برگزار شد تیم راه و شهر سازی گلستان با مجموع نتایج 8 بر 2 در مقابل حریف خود پتروشیمی بهشهر به برتری رسید .

 در دور اول این دیدار که در وزن 57 کیلوگرم برگزار شد محمد طهماسبی از تیم راه و شهر سازی 9 بر 0 نادر نصری را از پتروشیمی بهشهر شکست داد.

در دور دوم این رقابتها که در وزن 61 کیلو گرم برگزار شد علی اکبر زورودی  از راه شهر سازی گلستان و مهدی عشقی از پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند.

در این رقابتها علی اکبر زورودی توانست 6 بر 1 دومین پیروزی تیم راه و شهرسازی را در مقابل مهدی عشقی از پتروشیمی  بهشهر به دست آورد.

در دور سوم رقابتهای کشتی آزاد لیگ دسته یک کشور در وزن 65 کیلوگرم صاحب تازیک از تیم راه و شهر سازی گلستان و سورینا شکریان از پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند.

در این رقابتها صاحب تازیک از تیم راه و شهر سازی گلستان در مقابل سورینا شکریان از پتروشیمی  بهشهر 6 بر 1 نتیجه را واگذار کرد.

 این برتری اولین برتری تیم پتروشیمی بهشهر در این رقابتها بود.

در فینال وزن 70 کیلوگرم حمید رضا سرگو از تیم راه و شهر سازی گلستان و فرزاد عموزاد از پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند.

در این رقابت حمید رضا سرگو توانست از سد حریف بهشهری خود فرزاد عموزاد عبور کند.

در فینال وزن 74 کیلو گرم رقابتهای کشتی  آزاد لیگ دسته یک کشور مهرشاد اکبری از تیم پتروشیمی بهشهر و مسعود کمروند از تیم راه و شهرسازی گلستان به مصاف هم رفتند.

در این رقابتها مهرشاد اکبری با نتیجه 6 بر 4  توانست حریف خود مسعود کمروند از تیم راه و شهرسازی گلستان را شکست دهد .

در فینال رقابتهای آزاد لیگ دسته یک کشور مجتبی اصغری از راه و شهر سازی گلستان و ابراهیم قلی پور از تیم پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند.

در این رقابت مجتبی اصغری از راه و شهر سازی گلستان توانست حریف بهشهری خود ابراهیم قلی پور را با نتیجه 10 بر 4 شکست دهد.

در فینال وزن 86 کیلوگرم آرش نیر آبادی از راه و شهر سازی گلستان و اصغر بذری از تیم پتروشیمی بهشهر به مصاف هم رفتند.

در این رقابتها آرش نیر آبادی توانست با نتیجه 6 بر 4 از سد حریف خود اصغر بذری از تیم پتروشیمی بهشهر عبور کند.

این مسابقات با حواشی نیز رو به رو بود، بعد ازبرد آرش نیر آبادی برخی از تماشاگران این دیدار که تحمل باخت نداشتند با پرتاب کردن اشیایی به داخل تشک و سر و صدا کردن نظم بازی ها را بر هم زدند که با دخالت به موقع نیروی انتظامی این درگیری ها ختم شد.

سه رقابت  دیگر نیز در ادامه باید انجام می شد اما با بعد از حتمی شدن برد تیم راه و شهر سازی گلستان و حواشی های بوجود آمده تیم پتروشیمی بهشهر از ادامه رقابتها انصراف داد و گلستان با برتری 8 بر دو پیروز این دوره از رقابتهای لیگ دسته یک کشتی آزاد کشور شد.

رضا بیات،علی شعبانی و سید احمد رسولی با انصراف حریفان خود توانستند با نتیجه 5 بر 0 پیروز این رقابتها شوند.

این رقابتها در  سالن امام خمینی گرگان با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برد کشتی گلستان مقابل پتروشیمی بهشهر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برد تیم کشتی آزاد راه شهر سازی گلستان در مقابل پتروشیمی بهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..