تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی زبان رهبر کره شمالی بند آمد!

اعتماد آنلاین: «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی در یکی از بازدید‌های خود با انتقاد شدید از کندی پیشرفت پروژه‌های اقتصادی در کشور اعلام کرد از حجم شوک واردشده زبانش بند آمده است.

سفر‌های مستمر رهبر کره شمالی برای بازدید از پروژه‌های در دست احداث بیانگر رویکرد جدید پیونگ‌یانگ برای تمرکز بر رشد اقتصادی است.

وقتی زبان رهبر کره شمالی بند آمد!

این پایگاه اطلاع‌رسانی به نقل از رسانه‌های رسمی کره شمالی خبر داد اون در جریان بازدید از نیروگاه برق «اورانگوشون» که تنها ۷۰ درصد از ساخت آن به پایان رسیده با عصبانیت اعلام کرد آن‌قدر از این واقعه شوکه شده که قادر به تکلم نیست.

اون ضمن توبیخ اعضای دولت که پیشرفت پروژه را به مسئولین استانی سپرده‌اند به آن‌ها تا اکتبر ۲۰۱۹ فرصت داد پروژه را به پایان برسانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی زبان رهبر کره شمالی بند آمد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..