تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کورتوا در یک قدمی انتقال به رئال مادرید

 وبسایت نود: RMC Sport مدعی شده است رئال مادرید در یک قدمی خرید کورتوا از چلسی قرار دارد و در عین حال در تلاش برای جذب هازارد از این تیم انگلیسی است.

در گزارش این رسانه آمده نهایی شدن این انتقال قریب الوقوع است و رئال مادرید برای خرید کورتوا، ۳۵ میلیون یورو می پردازد. قرارداد او با رئال مادرید ۴ ساله خواهد بود.

کورتوا در یک قدمی انتقال به رئال مادرید

اگرچه بحث انتقال هازارد هم به مادرید مطرح است و خود این بازیکن نیز مایل به حضور در رئال مادرید است ولی چلسی اصلاً دلش نمی خواهد ستاره بلژیکی را از دست بدهد.

اما در مورد کورتوا، شرایط برای چلسی سخت تر است، چرا که خانواده این دروازه بان بلژیکی مدت هاست در مادرید زندگی می کنند و او بارها از علاقه اش برای بازگشت به این شهر صحبت کرده و در عین حال فقط یک فصل دیگر با چلسی قرارداد دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کورتوا در یک قدمی انتقال به رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..