تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام ویژه برنامه‌های بزرگداشت احمد بن موسی (ع)

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا حیدرپور هنرمند آئینی پیشکسوت استان فارس به برنامه‌های برنامه‌های بزرگداشت احمد بن موسی (ع) در شیراز اشاره کرد و ادامه داد: ورود نمادین کاروان احمد بن موسی (ع) از جمله این برنامه‌ها است که عصر پنج شنبه ۲۸ تیر از مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس آغاز می‌شود و به سمت حرم احمد بن موسی (ع) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افزون بر ۱۰۰ نفر از هنرمندان در این حرکت سهیم هستند، اضافه کرد: این کاروان متشکل از بازسازی ورود حضرت احمد بن موسی (ع) و همراهانش و تعدادی از سپاهیان قتلغ است.

هنرمند آئینی پیشکسوت استان فارس ادامه داد: از برنامه این کاروان نمادین، تلاوت قرآن، نقل پاشی بانوان شیرازی بر سر کاروان، استقبال مردم با گل از این کاروان و نواختن نقاره بخشی است.

علیرضا حیدرپور گفت: پایان مسیر این کاروان، آستان مقدس احمدی و محمدی است و کاروان نمادین حضرت احمد بن موسی (ع) در میان شادی مردم و زائران با استقبال خدام به حرم وارد می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین عصر روز پنج‌شنبه ۲۸ تیر ویژه برنامه کوچ عاشقانه با تجمع و حرکت دسته جمعی کاروان‌های پیاده از شهرستان‌های استان فارس آغاز می‌شود و با ورود کاروان‌ها به حرم خاتمه می‌یابد.

هنرمند آئینی پیشکسوت استان فارس تصریح کرد: غبارروبی ضریح مطهر توسط مسئولان و خادمان ساعت ۱۹ تا ۲۰ پنج شنبه ۲۸ تیر، نورباران آسمان حرم در ساعت ۲۱ روز پنج شنبه و گل آرایی ضریح از دیگر برنامه‌هایی است که در شام بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) اجرا می‌شود.

از دیگر برنامه‌های شب بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز سخنرانی، مولودی‌خوانی و قرائت دعای کمیل است.

از دیگر برنامه‌های روز بزرگداشت حضرت سیدالسادات الاعاظم (ع) در شیراز، کتابت آیات وحی توسط خوشنویسان فارسی، از ساعت ۹ تا ۱۲ در رواق دارالعباده حرم مطهر شاهچراغ، برگزاری جشن میعاد کریمانه ویژه خادمان حرم و راهپیمایی و تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی جوانان شیراز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در صحن مطهر است.

انتهای پیام/ن

برنامه های بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام ویژه برنامه‌های بزرگداشت احمد بن موسی (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..