تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 370 میلیون ریال کالای قاچاق در جوانرود 

کشف 370 میلیون ریال کالای قاچاق در جوانرود داریوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛   اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات ملی، مأموران پلیس آگاهی جوانرود اقدام به کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این انتظامی در محور جوانرود- کوزران به دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس که با سرعت زیاد در حال حرکت بودند مشکوک شده و موفق شدند آن ها را توقیف کنند.

سرهنگ محمدی یاداور شد: خودروها پس از توقیف به مقر انتظامی انتقال و در بازرسی آنها، تعداد 9 دستگاه کولر گازی قاچاق که فاقد هر گونه مجوز قانونی بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی جوانرود تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده به بیش از 370 میلیون ریال می رسد.
ویدر پایان با اشاره به دستگیری 2 نفر متهم در این رابطه، از معرفی ان ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

انتهای پیام/ز


 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 370 میلیون ریال کالای قاچاق در جوانرود »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..