تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق بخشی از مطالبات صنفی کامیون داران فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به تحقق بخشی از مطالبات صنفی کامیون داران این استان، گفت: سایر مطالبات آن‌ها را نیز تا تحقق نهایی با همکاری سایر مجموعه‌های مرتبط دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از مطالبات کامیون داران افزایش نرخ کرایه بود که افزایش ۲۰ درصدی کرایه در فارس با توافق کانون انجمن‌های صنفی رانندگان کالا، اتحادیه شرکت‌های تعاونی کالا و کانون شرکت‌های حمل و نقل کالای این استان عملیاتی و اعمال شد.
سیاهپور ادامه داد: یکی از مطالبات دیگر کامیون داران، واگذاری بار به آن‌ها بر اساس نوبت بود که این کار نیز هم اینک در حال انجام است و رانندگان بر اساس نوبت، بار دریافت می‌کنند.

او اظهار داشت: البته انجام این کار در ابتدا با اشکالاتی مواجه شد که ظرف یک ماه آینده تمام این اشکالات رفع خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: مطالبات رانندگان تانکر‌های سوخت رسان که شامل افزایش کرایه، تخصیص سوخت بر اساس میزان پیمایش و مخالفت آن‌ها با نصب سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) بر روی خودرو‌های آن‌ها را شامل می‌شود نیز از طریق وزارت نفت با جدیت دنبال می‌کنیم.

او گفت: در بحث نصب سامانه سپهتن انجام این کار فعلا متوقف شده و رانندگان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

سیاهپور افزود: مباحث بیمه ای، بازنشستگی و سختی کار نیز از دیگر مطالبات کامیون داران است که این موارد نیز از حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دست پیگیری است.

سیاهپور ادامه داد: یکی از دغدغه‌های کامیون داران، بحث تامین لاستیک، قطعات و لوازم یدکی است که با توجه به وجود واسطه‌ها و دلالان این اقلام با قیمت‌های بسیار بالا در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که مقرر شد با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و کارخانه ها، لاستیک و دیگر قطعات مورد نیاز کامیون داران بدون واسطه در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار داشت: رانندگان و کامیون داران می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهادی که دارند را از طریق سامانه ۳۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا موضوع پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا
انتهای پیام/ر

پیگیری مطالبات کامیون داران فارس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق بخشی از مطالبات صنفی کامیون داران فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..