تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات استقلالی ها با تیام و جباروف به فردا موکول شد

مذاکرات استقلالی ها با تیام و جباروف به فردا موکول شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  با توجه به مذاكرات چند ساعته توفيقى و افتخارى با جپاروف و تيام در نهايت مذاكرات نهايى انجام نشد و طرفين بر سر مسائل مالى اختلافاتى را داشتند و به همين دليل مذاكره به جلسه بعدى موكول شد.

افتخارى مدير عامل باشگاه استقلال پس از ساعت ها حضور در استانبول براى درگذشت پدرش راهى تهران شد و در جلسه امروز با تيام و جپاروف به توافق نهايى نرسيد .

به هر ترتيب قرار شد شفر نيز با اين دو بازيكن صحبت هاى لازم را انجام دهد تا در صورت توافق مجدد توفيقى و افتخارى راهى تركيه شوند تا قرارداد هر دو بازيكن را منعقد كنند .

در صورتى كه جپاروف و تيام با استقلال توافق كنند در اردو حاضر مى شوند تا قرارداد آنها از سوى مديريت منعقد شود.

افتخارى پس از گرفتن رضايت شفر از تيام و جپاروف مجدد با پول راهى تركيه مى شود تا قرارداد ها را نهايى كند.

بیشتر بخوانید:غيبت شفر در تمرين استقلال

انتهای پیام/ 

مذاکرات استقلالی ها به فردا موکول شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات استقلالی ها با تیام و جباروف به فردا موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..