تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو به چه کسانی طعنه زد؟

ورزش سه: کریستیانو رونالدو روز گذشته رسما به هواداران یوونتوس معرفی شد.

 فوق ستاره پرتغالی که هفته گذشته به یوونتوس پیوسته بود،دیروز پشت درهای بسته و در حضور بیش از 200 خبرنگار و عکاس معارفه شد و به سوالات پاسخ گفت.

او در بخشی از صحبت هایش گفت که در 33 سالگی احساس یک بازیکن 23 ساله را دارد و می خواهد به ایتالیایی ها نشان دهد که همچنان یک بازیکن درجه یک است. او همچنین گفت که در سن او، فوتبالیست ها به لیگ های قطر، آمریکا یا ژاپن می روند ولی او به تیمی بزرگ چون یوونتوس پیوسته است.

در واقع رونالدو به صورت غیرمستقیم به ژاوی، اینیستا و بازیکنانی چون شواین اشتایگر، داوید ویا و وین رونی اشاره داشت که اخیرا به لیگ های قطر، ژاپن و ایالات متحده پیوسته اند.

رونالدو به چه کسانی طعنه زد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو به چه کسانی طعنه زد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..