تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو - یووه؛ پروژه‌ای که بالاخره به سرانجام رسید

ورزش سه: رونالدو در طول دوران ورزشی خود چند بار شانس انتقال به یوونتوس را داشت و بالاخره این اتفاق رخ داد.

هفته گذشته انتقال 100 میلیون یورویی رونالدو به یوونتوس بالاخره نهایی شد تا بازیکنی که در طول دوران حرفه ای خود در 2 مقطع به تورین نزدیک شده بود، بالاخره در 34 سالگی لباس یوونتوس را بر تن کند.

رونالدو - یووه؛ پروژه‌ای که بالاخره به سرانجام رسید

در سال 2003، ژرژ مندس مدیر برنامه رونالدو در تماس با لوچانو موجی مدیر یوونتوس از او می خواهد برای موکلش تیم پیدا کند. تیم هایی چون لاتزیو و پارما به دلیل جوان بودن رونالدو از استخدام وی صرف نظر می کنند اما در نهایت خود یوونتوس برای جذب این بازیکن علاقه نشان می دهد و در حالیکه این انتقال در آستانه نهایی شدن بوده است، به یکباره سرالکس فرگوسن و منچستریونایتد رونالدو را راهی اولدترافورد می کنند.

همچنین در سال 2009 و قبل از انتقال به رئال مادرید نیز یوونتوس برای جذب رونالدو اقدام کرد که البته این بار این تلاش خیلی جدی نبود.

اما بالاخره هفته قبل بعد 15 سال بعد از بار اولی که رونالدو در آستانه انتقال به یوونتوس بود، در روز تولد لوچانو موجی مدیر سابق و پرحاشیه بانوی پیر این اتفاق رخ داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو - یووه؛ پروژه‌ای که بالاخره به سرانجام رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..